poniedziałek, 7 marca 2011

Warsztaty haftu sutaszowego

               Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach haftu sutaszowego. Wyniosłam z nich wiadomości, które z pewnością wykorzystam przy tworzeniu kolejnych moich prac.  Udział w tych warsztatach, pozwolił mi na pogłębianie wiedzy z zakresu tworzenia biżuterii sutaszowej.  A wszystko to za sprawą prowadzącej warsztaty - Ani , która w bardzo miły a zarazem profesjonalny sposób przekazała swoją wiedzę i podzieliła się swoimi doświadczeniami jakie zdobyła tworząc prawdziwe dzieła sztuki.


A oto moja praca, która powstała w trakcie warsztatów.




 
 

2 komentarze:

  1. Jak widzę koleżanka z warsztatów nie jest nowicjuszką w tworzeniu biżuterii sutaszowej:)


    Piękne prace !

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula, bardzo się cieszę, że moja wiedza pozwoli Ci rozwinąć skrzydła:-)))

    OdpowiedzUsuń

Kolorowe broszki cd...